همه چیز در مورد تعبیر خواب آلو خورشتی در خواب دیدن

تعبیر خواب آلو خورشتی،تعبیر خواب خورشت آلو،تعبیر خواب خورش آلو

تعبیر خواب آلو خورشتی

همه چیز در مورد تعبیر خواب آلو خورشتی در خواب دیدن در سایت جسارت.در این مطلب می خواهیم برای شما تعبیر خواب آلو و آلو خورشتی را توضیح دهیم.آلو خورشتی دیدن در خواب اگر سرخ و سیاه باشد مال و ثروت و پول است تعداد آن به مقدار پولی که به دست می آورید مربوط می شود چه اگر ببینید که مثلا یک وانت پر از آلو خورشتی دارید پولی هنگفت به دست می آورید اما آلو خورشتی زرد در خواب خوب نیست چون نشانی از بیماری و رنجوری استخوردن آلو خورشتی اگر در فصل آن باشد و به دهان خوش طعم و شیرین بیاید نیکو است و این را می گوید که شادکام می شوید و توفیق حاصل می کنید . چنانچه درفصل نباشد و به دهان بد طعم بیاید غم و اندوه است و خبر از گرفتاری می دهد . آلوی ترش عشق است و نوعی برخورد عاطفی حاد .

تعبیر خواب آلو خورشتی از دید حضرت یوسف

آلو خورشتی در خواب به معنای خوشدلی است.دیدن آلو ومیوه هایی دیگر تعلق به خوشدلی دارد.

تعبیر خواب آلو خورشتی سرخ و سیاه

تعبیر این خواب مال و آرزو است.اگر در خواب آلوسرخ و سیاه را به وقت خود بیند، دلیل بر مال و خواسته بود و آلوی زرد، دلیل بیماری است. اگر بیند که آلوی زرد یا سرخ و سیاه که به طعم شرین بود فراگرفت، یا کسی بدو داد و بخورد، دلیل که به قدر آن مال و خواسته بیابد. آلو دیدن در خواب اگر سرخ و سیاه باشد مال و ثروت و پول است تعداد آن به مقدار پولی که به دست می‌آورید مربوط می‌شود چه اگر ببینید که مثلاً یک وانت پر از آلو دارید پولی هنگفت به دست می‌آورید

تعبیر خواب آلو خورشتی زرد

اگر بیند آلوی زرد خورد و وقت آن نبود، دلیل بر غم و اندوه و مصیبت و خصومت بود اگر به طعم ترش بهتر بود.اما آلوی زرد در خواب خوب نیست چون نشانی از بیماری و رنجوری استخوردن آلو اگر در فصل آن باشد و به دهان خوش طعم و شیرین بیاید نیکو است و این را می‌گوید که شادکام می‌شوید و توفیق حاصل می‌کنید. چنانچه درفصل نباشد و به دهان بد طعم بیاید غم و اندوه است و خبر از گرفتاری می‌دهد. آلوی ترش عشق است و نوعی برخورد عاطفی حاد.

تعبیر خواب آلو خورشتی نرسیده

دیدن آلوهای نارس و کال در خواب، نشانه عدم آسودگی خود و نزدیکان است. دیدن آلوهای رسیده در خواب، علامت به دست آوردن موقعیت‌هایی شادی بخش است که مدتی کوتاه از آن بهره خواهید برد.

تعبیر خواب چیدن آلو برای تهیه آلو خورشتی

خوردن آلو در خواب، نشانه آن است که با دیگران تفریحات زودگذری را تجربه خواهید کرد. چیدن آلو در خواب، نشانه رسیدن به آرزوهایی است که با ثبات و همیشگی نیست. اگر خواب ببینید از روی زمین آلو جمع می‌کنید، علامت آن است که ناچار خواهید پذیرفت آرزوهایتان برآورده نخواهد شد و زندگی انسان تنها راحتی و آسودگی نیست بلکه سختی و اندوه نیز جایی ویژه در زندگی انسان‌ها دارد.

تعبیر خواب آلو خورشتی

بیشتر بخوانید :

مرجع کامل “تعبیر خواب میوه” به و سیب و انگور و هلو

همه چیز در مورد “تعبیر خواب زردآلو” رسیده و خشک

تعبیر خواب چغاله

همه چیز در مورد “تعبیر خواب گیلاس” قرمز خوردن و خواستن

تعبیر خواب آلو