وبلاگ قلوچ

وبلاگ قلوچ

وبلاگ قلوچ

وبلاگ قلوچ

وبلاگ قلوچ

رفع سردرد جلویی

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۷ ق.ظ

رفع سردرد جلویی

درمان درد ناحیه پیشانی به طور مستقیم به بیماری ناشی از آن بستگی دارد. آزمایش های تشخیصی مانند CT scan یا MRI ممکن است برای تشخیص یک بیماری یا برای رد کردن شرایط دیگر لازم باشد. مدیریت و کنترل محافظه کارانه که شامل تغییر سبک زندگی، تمرینات ورزشی و اجتناب از محرک ها است نیز در درمان دارویی مهم است. درمان فشارخون عضلانی و سردرد تنش عبارتند از: • داروهای درد • آرامبخشهای عضلانی • داروهای چرب و آرام بخش • ضد افسردگی های سه حلقه ای • ضد انعقاد
علائم سردرد

درد چشم درد حساسیت به اختلالات بینایی مانند چشم تار، درد بیش از حد، گرفتگی بینی، یا آبریزش بینی. تغییرات بوی از لحاظ فنی دردناک است، از جمله صورت (درد صورت)، در حالی که سردرد به خصوص برای بقیه سر حساس است به غیر از صورت.
سردرد در کودکان

علت سردرد من چیست؟ دلایل متعددی برای سردرد وجود دارد - اکثر آنها خوش خیم هستند. تاریخچه کامل، معاینه بالینی، ارزیابی عصبی لازم است تا اطمینان حاصل شود که سردرد شدید نیست. شایعترین سردرد میگرنی عودکننده است. سردرد سینوسی معمولا در پل بینی وجود دارد و با نشانه های کلاسیک میگرن که حساس به صدا و نور و ناراحتی شکمی نیستند همراه نیست.
سردرد سردرد

سردرد برای همه و کمتر به هر کسی که در طول عمر خود تجربه نکرده است آشناست. هنوز تعریف قطعی برای سردرد وجود دارد که همه آن را پذیرفته است. شاید ساده ترین تعریف برای سردرد این است که "احساس درد و ناراحتی از روده به پشت" را تجربه کنید. لازم به ذکر است که سردرد یک بیماری نیست بلکه نشانه ای از انواع مختلف بیماری هایی است که با سرماخوردگی ساده شروع می شوند و به بیماری های جدی مانند تومورهای بدخیم پایان می یابد. اگر چه در اغلب موارد منشا سردرد بیماری خوش خیم است، اولین مسئله که باید در برخورد با بیمار سردرد حل شود، تشخیص بین علل خوش خیم و علل خطرناکی است. علت سردرد در پیشانی چیست؟ میگرن کلاسیک معمولا پانزده تا سی دقیقه قبل از شروع این نوع سردرد رخ می دهد، علائم مانند ظاهر نورانی در جلوی چشم، تاری دید و ناراحتی؛ به آرامی، با ناپدید شدن این علائم، سردرد یک طرفه مبهم و در یک جهت است. منطقه زمانی ظاهر می شود، به تدریج شدت درد را افزایش می دهد و سردرد تاثیری بروز می دهد؛ در این مرحله، بیمار رنگ پریده و از حالت تهوع و استفراغ شدید رنج می برد؛ بسیاری از بیماران در این مرحله خستگی پیدا می کنند و ترجیح می دهند که در اتاق تاریک بمانند و برخی دیگر سوزش شدید و ادرار مکرر پیدا می کنند. درد از چند ساعت تا یک روز طول می کشد و در نهایت بیمار خواب می گیرد. پس از اینکه بیمار از خواب بیدار شد، سردرد تسکین پیدا می کند. این نوع سردرد در زنان شایع تر است و یک بیماری مستعد ابتلا به حملات در میان مردم وجود دارد. علت سردرد در پیشانی چیست؟

  • مجید نقدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی